МЕТА:
Підвищення рівня освіти через формування інформаційної культури педагогів.
Формування необхідного теоретичного рівня вихователів у поширенні інноваційних ІК-технологій.
Основні завдання:
- участь в проблемній творчій групі, семінарах;
- майстер-класи, консульт-пункти з використанням мультимедіа;
- створення банку комп»ютерних навчальних програм, дидактичних матеріалів з використанням ІК-технологій.
Критерії розвитку здібностей педагогів:
- створення текстових та графічних документів;
- формування запиту до бази даних за допомогою інформаційних мов;
- використання комп'ютера як педагогічного технічного засобу;
- розробка,застосування електронних дидактичних,педагогічних програмних засобів;
- використання інформаційних технологій в освітньому процесі з дітьми;
- подання педагогічної інформації за допомогою засобів інформатизації.
Очікувані результати:
- виявлення та поширення сучасних освітніх технологій,
- зростання професійної майстерності педагогів;
- створення банку ІКТ-програмних ресурсів ДНЗ.
До значущих ознак ІКТ-компетентності педагога відносяться:
- знання інформатики як предмета;
- використання комп'ютера як технічного засобу в професійній діяльності;
- активна соціальна позиція і мотивація учасників освітнього простору;
- сукупність знань, умінь, навичок з пошуку і використання інформації;
- актуальні освітні або професійні завдання.
Семінар-практикум для педагогів міста Києва