Меню

                    В  жовтні – листопаді  до

«Тижня  української  мови  та  писемності» 

ми всі – педагоги, діти, батьки наших  вихованців  -  малили  можливість  переконатися  в  ефективності  педагогічної  технології   проектів.  В ДНЗ був  розроблений  та  впроваджений  освітній 
 проект  «Стежинами  створення  української  книжки».

 Творчою групою  була  проведена  ретельна  підготовка  до  реалізації  проекту: 

- Організована  екскурсія  педагогів  до  музею української   літератури,  

- Відвідування  виставки  в  «Будинку  вчителя»,

- Консультації по плануванню роботи у відповідності з  проектом,

- Підбір  матеріалів  до  теми  «Історія  виникнення книги».

Робота  проводилась  поетапно у  творчій  взаємодії  всіх  учасників – діти, батьки, педагоги:

І етап. Підготовчо-організаційний. Мотивація.  

ІІ етап. Технологічний.  

ІІІ етап. Творча  реалізація проекту.

 ІV етап. Рефлексивно оцінюючий,  підсумок проекту.  

    Завдання проекту  «Стежинами  створення  української  книжки»  1. Створити  творчу  групу  для  реалізації спільного  проекту, покращити стан освітнього процесу з проблеми соціально-емоційного розвитку дитини в умовах сучасного дошкільного навчального закладу.

2. Забезпечити достатню матеріальну базу  для  виготовлення   різних  видів  книжок,  підібрати  цікавий  віршований, поетичний  та  практичний   матеріал.

3. Практикувати залучення батьків до  виготовлення  книжки.

4. Сформувати елементарні основи соціалізації дитини, збалансувати в дошкільника фонд його бажань і фонд його можливостей.

5. Відвідати  бібліотеки  та  книжкові  виставки  міста.

Метод  проектів – як  сучасна  педагогічна технологія,  допоміг  нам  вирішити  нагальне  питання, яке  хвилює багатьох вихователів та батьків:

  -          Як привернути увагу дитини до книги? Викликати інтерес до неї? 
 

        Замислився над цим і наш колектив. Працюючи над проблемою всебічного  розвитку  та  виховання,  ми поставили собі мету – визначити напрямки роботи з книгою, які б допомогли розвинути в дітей потрібні якості, спонукали б їх до творчості, самовираження, через художню, навчальну та театралізовану діяльність.  Книжка впливає на всі сторони особистості. Збагачує дитину як розумово, такі духовно.

    Першими друзями дітей раннього та молодшого дошкільного віку є «книжки – малюнки». Спочатку ми знайомимо дітей з «книжками – альбомами», а пізніше – з короткими віршованими підписами під малюнками. 

    Яскраво  оформлені «книжки – ширми» захоплюють дитину, вона називає словами знайомі предмети. Дітям середнього дошкільного віку доступні складніші художні твори і за змістом, і за формою,  у дітей старшого дошкільного віку з’являються найрізноманітніші пізнавальні інтереси. Саме  тому  потрібно викликати інтерес у дитини до книжки,  які  ми не тільки читаємо, обговорюємо, драматизуємо, але  герої книжок приходять на заняття і вчать малюків,  всі  разом  ми  спробували  виготовити  різноманітні    дитячі  книжки. Отож,  поділитися своїм досвідом. 

 

  

 

Досвід реалізації проекту ми представили на круглому столі в Шевченківському управління освіти

 

Інші сайти

img img img img img img img img img img

Оцініть сайт

дуже добре
добре
піде й так
погано
гірше не буває