Меню

 Перспективний план дій

 в рамках угоди про співпрацю між ДНЗ № 343 та ЗНЗ № 169

Зміст  роботи 

Головні завдання  реалізації

1

Вікові особливості розвитку дитини старшого дошкільного та молодшого шкільного віку (тренінг)

Розширення обізнаності педагогів щодо якісних новоутворень у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку

2

Завдання програми розвитку дітей дошкільного віку та початкових класів школи за Базовим компонентом дошкільної освіти і Державним стандартом початкової освіти (обмін думками )

Усвідомлення напрямків розвитку, освіченості та виховання дітей на кожній наступній сходинці освіти

3

Найважливіші аспекти наступності дошкільної та початкової освіти в Україні (круглі столи)

Уточнення сутності цільового, змістового, психологічного, управлінського  аспектів

4

Взаємовідвідування з метою ознайомлення з розвивальним середовищем обох ланок освіти (екскурсії, презентації)

Осмислення сутності та  особливостей організації педагогічного процесу

5

Взаємне відвідування заходів з наступним обговоренням: різні види та форми організованої діяльності старших дошкільників та уроків у І класі (не менше, ніж тричі за рік)

Взаємне ознайомлення з формами і методами навчання, змістом діяльності за різними лініями розвитку

6

Інновації в освітньому процесі зі старшими дошкільниками та молодшими школярами

(інтерактивні зустрічі)

Ознайомлення з інноваційними  технологіями, методиками  навчання, виховання та розвитку  в обох ланках освіти

7

Методи розвитку пізнавальної (мовленнєвої, рухової та ін.) активності  дітей старшого дошкільного віку (семінари-практикуми)

Ознайомлення та забезпечення наступності в освітньому процесі з першокласниками щодо методів, які переважають в освітньому процесі зі старшими дошкільниками

8

Провідний тип діяльності старшого дошкільника та молодшого школяра (тренінги для педагогів та батьків)  

Оволодіння навичками керування процесом переходу дитиною від ігрового до навчального  типу діяльності  дорослими учасниками педагогічного процесу

9

Спільне проведення заходів з участю учасників педагогічного процесу обох ланок освіти: днів відкритих дверей в школі та ДНЗ; відвідування свят у школі (День знань, Свято букваря, останнього дзвоника); участь учителів у заняттях з дітьми старшого дошкільного віку; організація спільних музичних та спортивних розваг; ремонт і виго­товлення іграшок дітьми, співпраця по благоустрою

Розвиток інтересу до змісту освіти, попереднє знайомство вчителів із майбутніми учнями; зміцнення контактів

10

Створення та діяльність всеобуч "для батьків майбутнього першокласника" в рамках роботи "Школи батьківства". Участь вчителів у зборах для батьків  дітей старшого дошкільного віку

Просвітництво батьків: з участю вихователів, медиків, практичних психологів, учителів 

11

Моніторинг готовності та адаптації дітей до школи (спільна діяльність педагогів та практичних психологів)

Вияв та аналіз стану проблеми.

12

 

Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою як фактор якості освіти (Педагогічні ради)

Обговорення шляхів створення  моделі цілісного освіт­нього простору на перехідному етапі від ДНЗ до школи

13

Спостереження та аналіз успішності дітей початкової школи – колишніх вихованців ДНЗ

Кураторство вихователями своїх колишніх вихованців

 

Інші сайти

img img img img img img img img img img

Оцініть сайт

дуже добре
добре
піде й так
погано
гірше не буває