План заходів ДНЗ № 343,
присвячених 100-річчю заснування Олімпійського комітету
№ з/п |
Назва заходу |
Місце і термін проведення заходу |
Кількість учасників заходу |
Запрошені до участі |
1 |
Зустріч із спортсменами, розповідь про олімпійський рух, про діяльність олімпійського комітету |
ДНЗ№ 34343 |
39 дошкільників старшої та середньої групи |
Майстер спорту, член Олімпійської збірної України по вільній боротьбі Сергій Миколайович Шкуратов |
2 |
Спортивні естафети «Спритні, веселі, дужі, бо зі спортом дружим» |
Спортивний майданчик ДНЗ№ 343 |
19 дошкільників старшої групи |
Заслужений тренер збірної України, призер чемпіонату Европи по тхєквандо ІТФ Любов Спиридонова |
Майбутніх спортсменів, гімнастів тренує досвідчений інструктор
фізкультури Надія Мефодіївна Слєба
Орієнтовна схема спортивної розваги
Молодша група
1. Запрошення на майданчик.
2. Ігрові вправи для всіх (пройти колодою, містком, біг змійкою, дострибнути до дзвоника, пролізти в обруч)
3. Рухлива гра.
4. Ігровий момент (герой, загадка)
5. Комплекс загальнорозвиваючих вправ з предметами.
6. Рухлива гра “Хто тихіше?“ (м”яч, брязкальця)
7. Загальногрупові вправи “Збий кеглю “, стрибки “ через струмочок “, підскоки на 1-й нозі по доріжці.
8. Нагородження.
Середня група
1. Запрошення. Вхід на майданчик.
2. Ігровий момент (телеграма, герой)
3. Ігрові вправи для всіх (каруселі, хоровод, вільні рухи під музику, з предметами - м”ячі)
4. Рухлива гра.
5. Змагання 2-х команд (рівновага, метання в ціль)
6. Індивідуальні змагання (пари) Малорухлива гра.
7. Нагородження переможців (солодкі гостинці.
Старша група
1. Запрошення, назви учасників.
2. Привітання команд.
3. Ігровий момент (лист ).
4. Рухлива гра, атракціони, показові виступи з предметами, з квітами, листочками, сніжинками, м”ячем.
5. Змагання команд, естафети.
6. Змагання капітанів.
7. Малорухлива гра, загальногрупова.
8. Підбиття підсумків.
Види гімнастики
які застосовують у фізичному вихованні дітей дошкільного віку:
1.Основну гімнастику - спрямовану на загальний фізичний розвиток та зміцнення здоров»я дітей, на оволодіння загальними основами рухових дій, виховання моральних, вольових та естетичних якостей. Передбачає: шикування та перешикування, загальнорозвиваючі і на приладдях (дошка, колода, гімнастична стінка); різні види ходьби, бігу, стрибків, метань, лазіння, рівноваги.
2.Гігієнічну гімнастику - виділяють як самостійний вид основної гімнастики. Зміцнює здоров»я, загартовує організм, поліпшує фізичний розвиток і підвищує працездатність дитини. Найпоширеніша – ранкова зарядка. Гігієнічна гімнастика буває індивідуальна та колективна . Індивідуальна - вдома, вранці після сну. Колективна - в дитячих садках вранці та після денного сну, при можливості поєднувати її з повітряними ваннами та водними роцедурами.
3.Лікувальна гімнастика - загальний комплекс лікувальних засобів. Широко застосовується для відновлення рухових функцій організму дитини та виправлення дефектів у розвитку окремих частин тіла. Вправи гімнастики чітко дозуються лікарем і часто поєднуються з фізіотерапевтичними засобами.
Індивідуальна робота з фізичного виховання
У відвідений для самостійної рухової діяльності час з дітьми різних вікових груп щодня організується також індивідуальна робота з фізичного виховання. Дітей залучають до неї для
- ознайомлення з основними рухами,
- поглибленого розучування їх,
- закріплення відповідних навичок,
- для усунення відставання в розвитку фізичних якостей ( внаслідок невідвідування дошкільного закладу, індивідуальних особливостей стану здоров”я,фізичного і психічного розвитку та інших чинників)
- її метою є також активізація малорухливих дітей,
- запобігання порушенням постави і стопи та виправлення їх.
Виходячи з аналізу стану здоров”я, фізичного розвитку й підготовленості, інтересів дітей, педагоги визначають мету індивідуальної роботи, добирають потрібне обладнання та інвентар і проводять її з однією дитиною чи з підгрупами по 2-4 дітей.