Меню

 

ЧАРІВНІ ВІКНА  У  СВІТ  ЗНАНЬ

      ПОНЕДІЛОК                                                 ВІВТОРОК

 1.Соціальн-пізна-й розвиток +Обр.ТвМ    1.Логіко-математичний                                                                 розвиток.  Конструювання 

 2.У світі музики.Фізкультура на повітрі    2.Фізичний  розвиток        

                                  СЕРЕДА  

                   1. В  країні  граматики  

              2.Образотворче мистецтво.Фізультура на прогулянці

          ЧЕТВЕР                                                  П’ЯТНИЦЯ 

 1.Екологічний розвиток+ОбрТвМ                1.Мовленнєвий розвиток+ОбрТвМ

2.У світі музики.Фізкультура на повітрі       2. Фізичний  розвиток       

 

СХОДИНКИ   РОЗВИТКУ

Прийом дітей, огляд, ігри, ранкова гімнастика

Підготовка до сніданку, сніданок

Ігри, підгрупові та групові заняття

Другий сніданок (сік або фрукти)

Підготовка до прогулянки

Прогулянка, ігри, індивід. робота

Повернення з прогулянки

Підготовка до обіду, обід

Підготовка до сну, сон

Поступовий підйом після сну, ігри

Полуденок

Ігри, підгрупові заняття

Підготовка до прогулянки,прогулянка, ігри, спостереження, СХД

Повернення з прогулянки, ігри

Вечеря

Повернення додому

   7.00. –  8.30

   8.30. –  9.00.

   9.00. –  10.00.

 10.00. – 10.10.

 10.10. – 10.30.

 10.30. - 12.10.

 12.10. – 12.20.

 12.20. - 13.00.

 13.00. – 15.10.

 15.10. – 15.40.

 15.40. – 15.50.

 15.50. – 16.20.

 16.20. – 17.40.      

 17.40. – 17.50.

 17.50. – 18.15.

 18.15. – 19.00.

Девіз нашої групи

Ми  ЗІРОНЬКИ  маленькі, тендітні та ласкаві.

Як  усі планети ніжно-золотаві, про здоров`я  дбаємо.

Сузір`я всі вивчаємо, дружно підростаємо! 

 

Якщо  цікаво, то й не важко дізнаватися про щось  нове...

 

Сильними, спритними ми швидко  підростаємо!

                

 Куточок  українознавства

 

     . Значну увагу вихователі звертають на процес навчання грамоти за звуковим аналітико-синтетичним методом. Цей процес ділиться на 3 періоди — добукварний, букварний  та  післябукварний.

  Кожен з періодів реалізує відповідні програмні вимоги. У добукварний період навчання грамоти реалізуються важливі навчально-виховні завдання з рідної мови, які носять підготовчий характер.   

  Особливим завданням добукварного періоду навчання грамоти, на яке відводяться спеціальні  вправи, є підготовка руки дитини до письма

Старші  дошкільнята  разом з вихователями подорожують КРАЇНОЮ ГРАМОТИ, що  сприяє  розвитку  мовленнєвої  активності, виховує  бажання допомагати  та  навчати  інших.

     . 

  

  

Хоч ми і  не  професійні, але вже  справжні  артисти...

Найталановитіші учасники "Осіннього ярмарку"

Інші сайти

img img img img img img img img img img

Оцініть сайт

дуже добре
добре
піде й так
погано
гірше не буває